MAKSYM - usługi informatyczne, tworzenie stron internetowych

  • Realizacje
  • Oferta
    • Materiały reklamowe
    • Strony internetowe
    • Naprawa i odzyskiwanie stron internetowych
    • Hosting
    • Programy antywirusowe
    • Dodatkowe usługi
  • O firmie
  • RODO
  • Kontakt

Jakie podejście do promocji w internecie?

18/04/2018 maksym Blog

Dotychczas staraliśmy się Tobie pokazać, jak ważna jest promocja firmy w internecie. Czas jednak na więcej konkretów. Strona internetowa do tej pory zawsze była kojarzona jako swego rodzaju wizytówka, taka sama jak folder firmowy. Dostarczały użytkownikom podstawowych informacji o firmie, jej historii, ofercie czy dane kontaktowe.

W dzisiejszych czasach strony internetowe potrafią znacznie więcej, np. potrafią prowadzić czat z ekspertem, udostępniają możliwość obejrzenia filmu, dają możliwość robienia zakupów czy prowadzenie komentarzy. Wiedząc to musisz zastanowić się jaką rolę chcesz by Twoja strona internetowa spełniała, jakie funkcjonalności powinna posiadać by stała się poważnym narzędziem w rozwoju biznesu.

Patrząc na swoje nawyki np. wyszukiwaniu „czegoś w okolicy” najpewniej wpisywałeś jakieś hasło w wyszukiwarce. Szukając np. kawiarni na spotkanie ze znajomym wpisywałeś np. hasło „kawiarnie Tarnów” lub „kawiarnia centrum Tarnowa”, co dawało efekt w postaci np. mapy z zaznaczonymi na niej lokalizacjami kawiarni w okolicy lub w centrum miasta.

Znaczna część firm korzysta właśnie z takich rozwiązań za pomocą produktów np. Google Moja Firma. Takie produkty dają możliwość publikowania informacji o lokalizacji, godzinach otwarcia, możliwość przeczytania i dodania opinii, obrazy i zdjęcia itp. W większości przypadków takie usługi są za darmo. Warto z takiej możliwości skorzystać!

Oprócz takich wizytówek istnieje wiele serwisów internetowych umożliwiających wystawiania opinii o produktach lub usługach. Pamiętaj, że gromadzenie opinii to również dobry sposób na zaistnienie w internecie! Najlepiej jakby wszystkie były oczywiście pozytywne.

Nie bez znaczenia jest wykorzystanie Social Mediów tj. Facebooka (tak jak i my to czynimy), Twittera czy Google+. Takie strony (fanpage) firmowe są świetnym uzupełnieniem informacji poza stroną internetową firmy.

Pamiętaj, jeżeli Ty korzystasz z aplikacji na swoim smartfonie, Twoi klienci na pewno robią tak samo! Wykorzystaj ten potencjał, jeżeli tylko możesz. Aplikacje mobilne mogą w pełni wykorzystywać możliwości smarfonów Twoich klientów tj. mapy czy GPS. Możesz również wykorzystać potencjał aplikacji mobilnych np. do możliwości rezerwacji lub zamówienia produktu/usługi i odebrać np. bez kolejki. Telefonami można też płacić przy kasie w sklepie.

Na koniec krótkie podsumowanie. Nie ważne z jakich narzędzi korzystasz Social Mediów, strony WWW czy aplikacji mobilnych. Ważne jest, czy wiesz jaki sposób komunikacji z potencjalnymi klientami jest najlepszy i najefektywniejszy. Twoim zadaniem jest stworzyć klientom takie warunki, które pozwolą Tobie spełnić oczekiwania stawiane przed internetem. Pamiętaj, że Twoja obecność w internecie to taka witryna jak w sklepie rzeczywistym, z tym że nie posiadająca praktycznie żadnych ograniczeń.

 

 

Podobne posty

  • Oczekiwania użytkownika a realizacja celi biznesowychOczekiwania użytkownika a realizacja celi biznesowych
  • Zmiana w prawie!Zmiana w prawie!
  • Dużo słońca!Dużo słońca!
  • Zmina siedziby firmyZmina siedziby firmy

Masz pytanie? Zadzwoń!

668 732 680

Zapraszamy do kontaktu!

Projektowanie i tworzenie stron internetowych
Naprawa i odzyskiwanie stron WWW
Hosting stron i sklepów internetowych
Usługi informatyczne dla firm

MAKSYM © 2012-2023 All rights reserved