MAKSYM - usługi informatyczne, tworzenie stron internetowych

  • Realizacje
  • Oferta
    • Materiały reklamowe
    • Strony internetowe
    • Naprawa i odzyskiwanie stron internetowych
    • Hosting
    • Programy antywirusowe
    • Dodatkowe usługi
  • O firmie
  • RODO
  • Kontakt

Oczekiwania użytkownika a realizacja celi biznesowych

16/05/2018 maksym Blog, Strony internetowe

Zastanawiałeś się gdzie leży złoty środek, między realizacją swoich celi biznesowych a oczekiwaniami użytkowników? Umiejętne wyważenie tych dwóch czynników spowoduje, że szybciej osiągniesz sukces.

Możemy założyć, że potencjalny klient potrzebuje Twojej strony internetowej by się z Tobą skontaktować np. zadzwonić. Oczywistym zatem staje się umieszczenie numeru telefonu tak, by klient nie musiał go zbyt długo szukać! Umieść numer w widocznym miejscu, najlepiej tak by był on widoczny na każdej podstronie. Zastanów się, czy nie warto dodać tekstu zachęcającego do zadzwonienia właśnie teraz np. „zadzwoń teraz”. Postaraj się by ktoś mógł zadzwonić jednym kliknięciem ze swojego smartfona. Zrób analizę innych danych kontaktowych na stronie np. w zakładce „Kontakt”, generalni staraj się ułatwiać kontakt z Tobą! Umieść interaktywną mapę, za pomocą której Twoi klienci z łatwością będą mogli do Ciebie dojechać. Mapa pokazująca wskazówki dojazdu jest dzisiaj bardzo często wykorzystywana przez użytkowników internetu.

Co jeszcze może interesować użytkowników internetu na Twojej stronie? Może ceny, promocje, a może referencje potwierdzające Twoje kwalifikacje i umiejętności? Zoptymalizuj swoją stronę tak by najważniejsze i najistotniejsze informacje były zawsze „pod ręką”, w ten sposób pomagasz w dopasowaniu swoich celów biznesowych z potrzebami potencjalnych klientów.

Skupmy się teraz bardziej na Twojej stronie internetowej.

Pisząc tekst i umieszczając go na stronie internetowej pamiętaj, że nie powinien być tylko reklamą. Nie powinien być też pisany w języku niezrozumiałym dla przeciętnego człowieka, unikaj również przechwałek. Zastanów się zatem jak możesz rozwiązać dany problem klientów, czyli odpowiedzieć na ich potrzeby. Postaraj si tak kreować treści na swojej stronie WWW by nie była ona tylko zwykłą ulotką, a zawierała przydatne informacje o produkcie lub usłudze. Pokaż np. jak użyć oferowany produkt lub na czym dokładnie polega wykonywana przez Twoją firmę usługa. Takie treści lepiej przyciągną potencjalnego klienta. Pisz w sposób pewny i konkretny, treści na stronie to nie artykuł prasowy! Używaj prostego języka, który będzie zrozumiały przez wszystkich ludzi.

Postaraj się zbudować więź z użytkownikami internetu, nie ignoruj zamieszczania ciekawych filmików lub wypowiedzi klientów, którzy są zadowoleni z obecnej współpracy. Może ona być rozwiązaniem bolączki potencjalnego klienta. Zbuduj zaufanie, do Twojej działalności. Stwórz możliwość komentowania, pisania recenzji na temat Twoich produktów lub usług, najlepiej bezpośrednio na stronie internetowej.

Na koniec Pamiętaj, że ludzie odwiedzający strony internetowe przy tak dużej ich ilości nie spędzają dużo czasu na przeglądanie treści. Jeżeli w kilka sekund od wejścia nie znajda tego czego szukają zwyczajnie przechodzą szukać dalej na innych stronach. Obrazy, opisy nagłówków, prosta i czytelna nawigacja na pewno pomogą klientom odszukać to czego szukają, nim zdecydują się na szukanie treści na innych stronach.

Podobne posty

  • Jak działają strony internetowe?Jak działają strony internetowe?
  • Dlaczego internet?Dlaczego internet?
  • Dużo słońca!Dużo słońca!
  • Ważna zmiana dot. VATWażna zmiana dot. VAT

Masz pytanie? Zadzwoń!

668 732 680

Zapraszamy do kontaktu!

Projektowanie i tworzenie stron internetowych
Naprawa i odzyskiwanie stron WWW
Hosting stron i sklepów internetowych
Usługi informatyczne dla firm

MAKSYM © 2012-2023 All rights reserved